بارداری موفق

بارداری موفق

قبل از بارداری تا حاملگی دوران بارداری و زایمان
بارداری موفق

بارداری موفق

قبل از بارداری تا حاملگی دوران بارداری و زایمان

تصمیم گیری خوب با NLP

تصمیم گیری خوب

تصمیم گیری خوب با NLP

برای گرفتن تصمیمات خوب، باید تفاوت بین تصمیمات خوب و بد را یاد گرفت.

برای مثال: زمانی که افراد برای درمان اعتیاد توانبخشی اقدام می کنند، برای سه یا چهار هفته پاک می مانند.

سپس آنها باز پروری را ترک می کنند و به خودشان می گویند، خوب فقط یکبار دیگر!!!

آنها بهتر می دانند که به هر صورت این کار را خواهند کرد.

آنها به خودشان دروغ می گویند و می گویند، خوب، من می توانم آن را کنترل کنم.

من تنها کمی مصرف می کنم که به من آسیبی نمی رساند.

غالب این تصمیم ها در دسته ی تصمیمات بد قرار می گیرند تا افکار بد!

همه ما، هم تصمیمات بد می گیریم و هم تصمیمات خوب.

تصمیمات بدی که می گیریم به طور منحصر به فردی متفاوت از تصمیمات خوبی هستند که می گیریم.

البته یک محوطه ی خاکستری بین آنها وجود دارد، اکثرا این به خاطر این است که ما پیرامون اینکه تصمیم ما در بخش تصمیم بد و یا تصمیم خوب قرار دارد، به اندازه کافی فکر نکرده ایم.


برای خواندن ادامه مطلب روی"تصمیم گیری خوب با NLP" کلیک کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.