"این است راز من، و کاملا ساده؛ شخصی کاملا واضح می بیند که با چشم دلش ببیند.
هر مفهوم جوهری ای برای چشم ناپیداست.(آنتوان دوسنت اگزوپری)"
بیاموزیم چگونه به وسیله قلب باز و فراپذیرایمان ببینیم.
وقتی می گوئیم سطح ارتباطی، منظورم آن دسته فعالیت هایی است; که فراتر از فعالیت های وجودی صرف هستند،
فعالیت هایی از قبیل صحبت کردن، خواندن و نوشتن.
این فعالیت ها همانطور که اغلب مشاهده می شود، نه تنها به هوش نیاز دارند، نیازمند خلاقیت نیز هستند.
بر اساس دو گرایش اصلی طبیعت، آفرینش و تخریب، ارتباطات نیز می توانند; به دو نوع: ارتباطات خلاق و ارتباطات مخرب تقسیم شوند.
ارتباط خلاق به هر نوع رابطه ای گفته می شود; که ایجاد احساس مثبت (لذت و شادی)، ادراک و شعور انسانی(دلسوزی، علاقه)، احساس تفاهم، میل به کار و میل به ارتباطات را بیشتر کند.
ارتباط مخرب بر عکس است، این نوع ارتباط باعث از بین رفتن احساسات مثبت می شود; و میل به ارتباطات بیشتر را از بین می برد.
در سطح اجتماعی، ارتباطات نقطه شروعی است هم برای خلاقیت و هم برای تخریب.
برای خواندن ادامه مطلب کافی است روی لینک زیر کلیک کنید
سلام دوستان
چقدر خوبه که جدیدا انرژی مثبت جامعه رو به پیشرفته، توی لینک زیر کلی کلیپ انگیزشی دوبله و زیر نویس فارسی هست، استفاده کنید عزیزان.
آیا فرمول موفقیت نهایی را می دانید؟
آنتونی رابینز می گوید: انسان ها تنبل نیستند فقط دارای اهداف ضعیفی هستند که الهام بخش نیست.
داشتن روحیه خوب، هماهنگی وضعیت جسمی و تصورات درونی می تواند شما را به نتایج دلخواه برساند.
هر چه حالت روحی تان بهتر باشد، درک بیشتری پیدا می کنید; و هر چه قدرت بیشتری را احساس کنید،; امکانات بیشتری در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید به حالت روحی قدرتمند تری دست پیدا کنید.
جسم ما، مغز ما و حالات روحی ما با مراحل عالی تر وجود، هماهنگ هستند،; هر چه بتوانیم این هماهنگی را بیشتر در خود به وجود آوریم، قادر خواهیم بود به اطلاعات و احساسات بیشتری دست یابیم.
ضمیر ناخودآگاه مدام در حال پردازش اطلاعات است تا ما را به سوی مسیری خاص هدایت کند.
ماکسول مالتز این راه را با عنوان سایبرنیک روانی معرفی می کند; که وقتی ذهن هدف مشخصی دارد، می تواند کار هدایت و تمرکز را آن قدر تکرار کند تا به هدف مطلوبش برسد.
برای خواندن ادامه مطلب روی عکس زیر کلیک کنید.
پرورش نوآوری - قسمت دوم
قسمت اول این مقاله (مهارت نوآوریتان را پرورش دهید) را مطالعه کنید
در ادامه مقاله می رسیم به نوآوری ابزاری
مردم ابزارهای جدیدی اختراع و تولید می کنند و سپس آنها را به دیگران می فروشند.
افراد جامعه و جامعه به ابزارهای جدید برای بدست آوردن نتایج جدید نیاز دارند.
یک ماشین جدید با آپشن های جدید برای تسهیلات نیاز افراد و سفری امن تر و آسوده تر.
ابزارهایی که به جامعه داده می شوند و توسط جامعه پذیرفته می شوند; مانند این است که نوآوری به توان ۳ را بفروشیم.
مرحله ابزاری بالاتر از مرحله ارتباطی قرار دارد، مادی است، قابل لمس و قابل دیدن!
این نوآوری در عرضه ابزار و دستگاه های جدید به مردم است.
برای خواندن ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
جمع آوری آهنگ های مثبت و انرژی بخش
تو لینک زیر می تونید فقط آهنگ های مثبت و شاد گوش کنید
استفاده کنید دوستان